10 GB Datenbonus & Mobile Happy Hour

MagentaMobil lohnt sich: Monatlich individuellen Datenbonus sichern. Und mit MagentaEINS: Täglich mindestens eine Stunde unbegrenzt surfen.

Datenbonus Mobile Happy Hour

MeinMagenta App kostenlos herunterladen

App Store  Google Play

Kontrolle über Verbrauch, Kosten und alle Dienste

Ansicht Verträge Mobilfunk MeinMagenta App

Mobilfunk

Verträge verwalten, Optionen buchen und Guthaben aufladen

Behalten Sie den Überblick über Verbrauch & Kosten. Reicht Ihr Kontingent nicht aus, buchen Sie in der MeinMagenta App einfach einen Datenpass oder laden Ihr Prepaid-Guthaben auf.

Smartphone mit Ansicht der Routerdetails in der MeinMagenta App

Internet Zuhause

Anschluss und Geräte einrichten, WLAN optimieren

Ganz einfach per App: Verbinden Sie in wenigen Schritten Router, Mesh-WLAN-Verstärker und MagentaTV.

Prüfen Sie, ob mit Router und WLAN in Ihrem Heimnetz alles in Ordnung ist. Viele hilfreiche Funktionen und Tipps finden Sie unter "Störungen beheben".

Ansicht Bereich Rechnung in der MeinMagenta App

Zahlungen

Rechnungen und Kontostatus einfach verwalten 

Mit MeinMagenta haben Sie Zugriff auf Ihre monatlichen Rechnungen. Sehen Sie auf einen Blick, was gezahlt oder gutgeschrieben wurde und ob Ihr Konto aktuell ausgeglichen ist.

Magenta Moments

Einzigartige Geschenke und Vorteile erleben 

Entdecken Sie Magenta Moments mit dem Herz-Symbol: Hier überraschen wir Sie regelmäßig mit einzigartigen Geschenken und Vorteilen. Als Dankeschön, dass Sie unser Kunde sind.

Ansicht Digitaler Assistent in der MeinMagenta App

Hilfe & Service

Anleitungen, FAQ und Digitaler Assistent

Frag Magenta, unser digitaler Assistent, berät Sie jederzeit und ganz ohne Wartezeit: Einfach per Chat.

Auch mit der Volltextsuche und den übersichtlichen Hilfethemen erhalten Sie Antworten auf alle Ihre Fragen.
 

Cashback einlösen

Neu und ganz einfach in der App

Nachdem Sie einen aktionsberechtigten Tarif abgeschlossen haben, können Sie Ihren Cashback-Bonus direkt in der App einlösen.

Die Funktion “Cashback einlösen“  finden Sie in der MeinMagenta App im Menü hinter dem Benutzer-Symbol oben rechts.

Trailer

Die MeinMagenta App kurz vorgestellt

300.715 App Store Bewertungen
12/2023

Cookies and similar technologies

We use cookies and similar technologies (including ) on our website to save, read out and process information on your device. In doing so, we enhance your experience, analyze site traffic, and show you content and ads that interest you. User profiles are created across websites and devices for this purpose. Our partners use these technologies as well.


By selecting “Only Required”, you only accept cookies that make our website function properly. “Accept All” means that you allow access to information on your device and the use of all cookies for analytics and marketing purposes by Telekom Deutschland GmbH and our partners. Your data might then be transferred to countries outside the European Union where we cannot ensure the same level of data protection as in the EU (see Art. 49 (1) a GDPR). Under “Settings”, you can specify everything in detail and change your consent at any time.


Find more information in the Privacy Policy and Partner List.


Use of Utiq technology powered by your telecom operator


We, Telekom Deutschland GmbH, use the Utiq technology for digital marketing or analytics (as described on this consent notice) based on your browsing activity across our websites, listed here (only if you are using a supported internet connection provided by a participating telecom operator and consent on each website).

The Utiq technology is privacy centric to give you choice and control.

It uses an identifier created by your telecom operator based on your IP address and a telecom reference such as your telecom account (e.g., mobile number).

The identifier is assigned to the internet connection, so anyone connecting their device and consenting to the Utiq technology will receive the same identifier. Typically:

  • on a broadband connection (e.g., Wi-Fi), the marketing or analytics will be performed based on the browsing activities of consenting household members'.
  • on mobile data, the marketing will be more personalised, as it will be based on the browsing of the individual mobile user only.

By consenting, you confirm that you have permission from the telecom account holder to enable the Utiq technology on this internet connection.

You can withdraw this consent anytime via "Manage Utiq" at the bottom of this site or in Utiq's privacy portal ("consenthub"). For more, see Utiq's privacy statement.